مینی تارت آجیلی

طرز تهیه: فر را تا دمای 200 درجه سانتی گراد گرم کنید.

خمیر تارت را پهن کنید و با قالب های دلخواهتان تارت را ببرید. آنها را در سینی قالب شیرینی قرار دهید و با چنگال کف خمیرها را سوراخ کنید. آنها را به مدت 15 دقیقه در فر قرار دهید و سپس دمای فر را به 175 درجه کاهش دهید تا تارتها طلائی رنگ شوند.

در مدتی که تارتها در فر هستند، شیر را بجوشانید و وانیل را به آن اضافه کنید. تخم مرغ ها را بشکنید و سفیده ها را جدا کنید. زرده های تخم مرغ را با شکر و آرد ذرت خوب مخلوط کنید و به شیر داغ اضافه کنید. مخلوط را آرام آرام روی حرارت ملایم هم بزنید تا غلیط شود. سپس آن را در ظرفی بریزید و پس از خنک شدن به یخچال انتقال دهید.

هنگامی که تارت ها آماده شدند، آنها را از فر بیرون بیاورید و اجازه دهید تا کمی خنک شوند. کرم تخم مرغی را از یخچال بیرون بیاورید و با قاشق از آن در تارتها بریزید. خامه را نیز حاضر کنید و روی تارت بریزید. کمی از آجیل و مربا دلخواهتان انتخاب کنید و به عنوان تزیین روی تارت ها قرار دهید. بهتر است قبل از سرو کردن کمی آنها را در یخچال قرار دهید.

 می تونی نان تارت آماده رو از فروشگاه اینترنتی ایران کوک با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت بخری و در کمترین زمان تحویل بگیری:)

خرید نان تارت آماده</p