فصل تابستون با میوه های رنگی  فرصت خوبیه برای درست کردن دسر و کیک و کوکی های متنوع با طعم های بهشتی. تارتلت های رنگی هم یکی از اون دسرها و میان وعده های خوشمزه ای هستن که طعم بهشت میدن و با کراست نان تارتلت و فراستینگ خامه شیرعسلی و میوه های فصل درست میشن. درست کردن تارت میوه ای رو می تونید با میوه های مختلف با رنگ های متنوع درست کنید. درست کردن تارت میوه ای با نان تارت آماده، کرم مخصوص و میوه های رنگی یکی از خوشمزه ترین و متنوع ترین دسرهاست. معمولا برای درست کردن تارت میوه ای از میوه های کوچک مانند خانواده های توت ها از جمله توت فرنگی، شاتوت و یا بلوبری و گیلاس استفاده می کنن اما می تونید میوه های دیگه مثل هلو، شلیل و کیوی رو هم به قطعات ریزی خرد کرده و روی تارت میوه ای بریزید. در این مطلب یکی از کرم های خوشمزه ای رو که برای درست کردن تارت میوه ای درست میشه بهتون آموزش میدیم. وجود این کرم در تارت میوه ای باعث میشه که هم میوه های تارت در کنار هم منسجم بشن و هم طعم تارت میوه ای فوق العاده بشه. علاوه بر کرم تارت میوه ای در ادامه ی مطلب روش ها و تکنیک های دیگه ای رو هم برای درست کردن تارت میوه ای بهتون یاد میدیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

  کرم تارت میوه  

طرز تهیه تارت میوه ای

 

۱- نصف مقدار شیر، آرد و نشاسته را با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شوند.

۲- داخل ظرف دیگر زرده ی تخم مرغ و شکر را با همزن خوب بزنید و مخلوط کنید.

۳- باقی مانده ی شیر را گرم کنید، در حدی که بجوشد. بعد کم کم آن را به زرده ها اضافه کنید و هم بزنید.

۴- سپس نصف بعدی شیر که با آرد و نشاسته مخلوط کرده اید به این مواد اضافه کرده و با هم مخلوط کنید.

۵- مواد تارت میوه ای را روی حرارت قرار دهید و مدام هم بزنید تا بپزد و غلیظ شود. در حدی که با ماسوره شکل بگیرد.

۶- وقتی مواد را از روی حرارت برداشتید در آخر وانیل و کره را به آن اضافه کنید.

۷- وقتی کرم تارت میوه ای خنک شد آن را داخل قیف بریزید و با ماسوره داخل نان تارت آماده شکل دهید. سپس میوه های دلخواه خود را روی آن بچینید و تزیین کنید.

  تارت میوه ای

نکات کلیدی طرز تهیه تارت میوه ای

- برای درست کردن کرم تارت میوه ای می توانید از کرم پاتیسیر استفاده کنید.

- به جای کرم می توانید از خامه قنادی زده شده استفاده کنید. خامه قنادی را کامل بزنید به طوری که به پره های همزن بچسبد. سپس آن را داخل قیف و ماسوره ریخته و داخل نان تارت را پر کنید. سپس روی آن را با میوه های خرد شده یا ریز تزیین کنید.

- کاسترد نیز یکی از بهترین گزینه ها برای درست کردن تارت میوه ای است. پودر کاسترد را می توانید از فروشگاه های لوازم قنادی تهیه کنید و به راحتی آن را درست کنید.

- تارت میوه ای را می توانید با یک میوه و یا مخلوط میوه های خرد شده درست کنید.

  تارتلت  

- تصاویر از : noonkhamei ، deserbashi62 ، _good__feeling__ ، cake_hoouse