نان ذرت با هات داگ را می‌توانید به سادگی با چند ماده اولیه که به راحتی در دسترس شما هستند تهیه کنید. فقط کافی است همه مواد خمیر را با هم مخلوط کنید که نان ذرت را تشکیل خواهند داد. سپس هات داگ‌ها وسط این خمیر قرار می‌گیرند و نان شما در فر پخته می‌شود. نان ذرت با هات داگ را می‌توانید در کمترین زمان ممکن به عنوان شام یا عصرانه تهیه کنید. در ضمن می‌توانید به جای قالب مربعی از قالب‌های دیگر استفاده کنید و در چیدن هات داگ ها از خلاقیت خودتان استفاده کنید. به طور مثال، می‌توانید از قالب گرد استفاده کنید و پس از نصف کردن هات داگ ها آنها را به شکل یک گل در قالب بچینید.

طرز تهیه نان ذرت با هات داگ

ابتدا فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد روشن کنید و بگذارید گرم شود. روی یک قالب مربعی ۲۰ سانتی کاغذ روغنی بکشید و آن را چرب کنید.

مواد خشک یعنی آرد گندم برتر، آرد ذرت برتر، بیکینگ پودر برتر، جوش شیرین برتر و نمک و فلفل برتر را داخل کاسه بزرگی بریزید و با هم میکس کنید. پنیر چدار را نیز رنده کنید و داخل کاسه بریزید. در کاسه دیگری زعفران دم کرده را با ماست چکیده مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس ماست زعفرانی، تخم مرغ و کره آب شده را روی مواد خشک بریزید و قدری هم بزنید تا مایه یکدست شود.

نصف کمتر خمیر نان ذرت را داخل قالب آماده شده بریزید و سطح آن را صاف کنید. حال، هات داگ‌ها را با کمی فاصله وبه طور موازی روی خمیر بچینید. سپس بقیه خمیر را روی آنها بریزید و در قالب پخش کنید.

نان ذرت با هات داگ در قالب

قالب را حدود ۲۰ دقیقه در فر قرار دهید تا نان طلایی رنگ شود. سپس آن را از فر خارج کنید. پس از کمی خنک شدن نان ذرت با هات داگ را از قالب خارج کنید. آن را به موازات ۵ هات داگ برش بزنید (با ۴ برش) و سپس هر قسمت را به دو یا سه قسمت کوچکتر تقسیم کنید و سرو نمایید.

هات داگ با نان ذرت

اگر مایل هستید این نان را به صورت تک نفره به شکل فینگرفود سرو کنید، بهتر است از دستور مافین هات داگ استفاده کنید.