کورن داگ سیب زمینی سرخکرده

کورن داگ سیب زمینی سرخکرده فوق‌العاده خوشمزه است و برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب است، به ویژه موقع تماشای فیلم یا مسابقات ورزشی! کورن داگ سیب زمینی سرخکرده خیلی شبیه به کورن داگ معمولی است و تقریباً به همان سادگی تهیه می‌شود. فقط لازم است بعد از فرو بردن هات‌داگ‌ها داخل خمیر مخصوص تعدادی سیب زمینی نیمه آماده روی آن چسبیده شود و بعد کورن داگ داخل روغن سرخ می‌شود. به این ترتیب در عرض نیم ساعت عصرانه خوشمزه و زیبای شما آماده می‌شود و می‌توانید آن را با هر سسی که میل دارید سرو کنید.

طرز تهیه: داخل سرخکن یا قابلمه روغن بریزید (ارتفاع ۵-۸ سانت) و بگذارید روغن به خوبی داغ شود (۱۹۰ درجه سانتیگراد). در این مدت خمیر کورن داگ و هات داگ‌ها را آماده کنید.

آرد ذرت، آرد سفید، تخم مرغ و آب را داخل کاسه‌ای بریزید و هم بزنید تا مخلوط و یکدست شود. سپس خمیر را داخل یک لیوان بریزید و کنار بگذارید.

هات داگ‌ها را با سیخ‌های چوبی سیخ بگیرید و روی دیس بچینید. سیب زمینی‌ها را نیز داخل بشقابی بریزید. می‌توانید از سایزهای مختلف سیب زمینی استفاده کنید (مثلا می‌توانید هر سیب زمینی را ۲ یا سه تکه کنید).

یکی از هات‌داگ‌ها را با سیخش بردارید و داخل خمیر آرد ذرت فرو ببرید. سپس آن را چند لحظه روی لیوان بگیرید تا خمیر اضافی چکه کند. حال روی خمیر سیب‌زمینی بچینید تا تقریباً کل سطح هات داگ پوشیده شود. هات داگ را به دیس برگردانید و این کار را برای بقیه آنها تکرار کنید.

هات داگ ها را یکی یکی یا دو تا دوتا داخل روغن داغ بگذارید (هر کدام ۲-۳ دقیقه) تا سیب زمینی و خمیر روی آنها سرخ شود. روی دیس تمیزی را دستمال حوله‌ای بکشید و هر کورن داگ سیب زمینی سرخکرده را روی دستمال بگذارید تا روغن اضافی‌اش گرفته شود. کورن داگ را با سس خردل و کچاپ سرو کنید. نوش جان!

کورن داگ سیب زمینی