شکلات کره بادام زمینی

شکلات از جمله خوراکی هایی است که طرفداران زیادی از خردسال تا بزرگسال دارد. اگر شما هم از علاقه مندان به انواع شکلات هستید پس با طعم جدیدی از شکلات آشنا شوید. شکلات کره بادام زمینی بسیار خوشمزه بوده و به راحتی در منزل تهیه می شود. این شکلات دو رنگ است و ظاهری مانند فندق دارد. شکلات های توپی شکل کره بادام زمینی می توانند گزینه مناسبی برای عصرانه و یا مهمانی های کوچک دوستانه شما باشند.

طرز تهیه: ابتدا برای تهیه قسمت داخلی، کره بادام زمینی، کره ذوب شده، وانیل و نمک را داخل یک کاسه بزرگ ریخته و خوب هم بزنید تا مخلوط شوند. 2 پیمانه پودر قند را با استفاده از صافی الک کرده و هم زدن را ادامه دهید تا قند در مواد جذب شود. باقی ماده پودر قند را الک کرده و مخلوط کنید تا مانند رب سفت و صاف شود.

peanutbutterchocolate

با استفاده از اسکوپ مقدار کمی از خمیر را برداشته و توپ هایی تقریبا 2.5 سانتی درست کنید. توپ ها را داخل سینی فر لبه دار که کف آن را کاغذ روغنی پوشانده، قرار دهید.

21

  حداقل به مدت 1 ساعت یا در طول شب در داخل یخچال نگه داری کنید. در این صورت توپ ها برای فرو بردن در شکلات به اندازه کافی سفت می شوند.   زمانی که توپ ها در یخچال هستند، شکلات‌های چیپسی را با ظرف مناسب به مدت 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید. در نوبت های بعدی از زمان بیشتری استفاده کنید. بین هر نوبت، چیپس های نیمه جامد را هم بزنید تا نرم و آب شوند.     2016-07-08-buckeyes-2   توپ های کره بادام زمینی را با استفاده از سیخ کوچک چوبی برداشته و وارد شکلات کنید به طوری که 3/4 از توپ ها با شکلات پوشانده شوند. قسمت بالایی توپ ها را نپوشانید  پس از پوشاندن، توپ ها روی کاغذ روغنی قرار دهید.   2016-07-08-buckeyes-3     شکلات ها را حداقل به مدت 1 ساعت یا در طول شب داخل یخچال قرار دهید تا سفت شوند. در زمان سفت شدن شکلات ها می توانید انگشت خود را مرطوب کرده و به آن ها شکل دهید. شکلات ها را در ظرف مقاوم به هوا در یخچال نگه داری کنید.   2016-07-08-buckeyes-5