آموزش آشپزی با
ایران کوک

همکاری با ما

 

به خونه ی بانوی آشپزی ایران خوش اومدی!

 

اگه قد یه چای و باقلوا خوردن وقت داری، بشین تا قصه مو برات بگم. شاید تو هم دلت خواست همراهم شی.

منو صدا میزنن بانو جان. کوچیک و بزرگ، پیر و جوون، منو به "بانو جان" میشناسن.

میگن دستپختت حرف نداره بانو جان. طعم غذاهات می مونه زیر دندون.

خب من از وقتی یادم میاد عاشق غذا و غذا پختن بودم. سفرها کردم و هرجا که رفتم، چشیدن غذاهای اون شهر و کشور، مثل یه کشف تازه بود برام!

بعد این همه تجربه میتونم اعتراف کنم هیچ غذایی به خوشمزگی غذاهای محلی و سنتی ایران نمیشه.

پیش خودم فکر کردم، خب شاید یکی مثل من فرصت سفر کردن به همه جای دنیارو پیدا نکنه. این شد که از ده سال پیش تصمیم گرفتم تجربه هامو توی خونه ی ایران کوک قرار بدم تا هر ایرانی هر کجای دنیا که زندگی میکنه بتونه با درست کردن غذاهای هر شهر و کشوری که دوس داره، به اونجا سفر کنه و طعم اصیل اون غذا رو بچشه. یه جورایی طعم هر گوشه از جهان رو مثل یه غذا به مهمونای عزیزم چشوندم. کاری که "عشق" ، حرف اول و آخرو توش میزنه.

توی این ده سال تا امروز، در خونه ی من رو به همه باز بوده و هست. کم نبودن کسایی که توی این مسیر همراهم شدن. بانوهایی که عشق داشتن به ایران و هنر آشپزی. با جون و دل کنارم بودن و هستن. منم همیشه از خجالتشون دراومدم و محبت هاشونو جبران کردم.

همین الان هم چندتا بانوی با ذوق و خوش سلیقه همراهم هستن و با عشق و انرژی دستور پخت غذاهای به روز و متنوع رو میارن به خونه ی ایران کوک. اما می دونی، من دلم میخواد چراغ خونه م تا همیشه روشن بمونه. که خونه ی بانوی آشپزی ایران، بشه خونه ی هر بانوی ایرانی. اینجا میتونه خونه ی تو باشه. تو میتونی "بانو جان" بشی. پا جای پای من بذاری.

خب اگه دلت میخواد همراهم شی، اگه تو هم عشق داری به آشپزی کردن و خلق غذاهای خوشمزه، قدمت رو جفت چشمام. هرچی لازم داری میتونی از آشپزخونه ی من برداری، غذای شهر و محل خودت رو بپزی، بعد از اینکه واسه عزیزای توی خونه ت سرو اش کردی یه عکس خوشگلم ازش بگیری. وقتی غذای خوش و آب و رنگو خوشمزه تون رو نوش جان کردین، بیای خونه ی بانو جان و دستور غذارو با عکس قشنگش بذاری تا هرکی بلد نیس بتونه درستش کنه. خیلی زود اسم و دستپخت تو هم زبانزد همه میشه. اینو بهت قول میدم.

راستی، بانو جان یه فروشگاه آنلاین هم داره، میتونی از اونجا با کلی تخفیف خرید کنی، تازه کلی هدیه هم انتظارت رو میکشه. حالا که پای درد و دلم نشستی، اگه میخوای همراه بانوی آشپزی ایران بشی، این زیر اسم و شماره ت رو برام بذار تا خبرت کنم. راستی چاییت از دهن افتاد، بخور نوش جونت.

 

پیام ایران کوکی ها

چند سالی هست که ما در کنار بانو جان جمع شدیم و تیمی رو تشکیل دادیم تا بتونیم هر چه بهتر و بیشتر در عرصه آشپزی و شیرینی پزی همراه شما باشیم. حالا به همت این تیم، سایت ایران کوک روزانه بیش از 120 هزار نفر بازدید داره و در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام هم فعالیت منظم داره. شما هم میتونید از این فرصت استفاده کنید. میپرسید چطوری؟ خب خیلی راحته! برای ما عکس یا فیلم غذاهاتون رو بفرستید تا علاوه بر نمایش دادن هنرتون، از این طریق کانال یا صفحه اینستاگرام خودتون رو هم به بازدیدکننده های ما معرفی کنید. البته از این به بعد ما و شما نداریم. پس شما هم با پر کردن فرم زیر ایران کوکی بشید و به تیم ما بپیوندید.

 

مزایای همکاری با ایران کوک

 

  • ارسال رایگان به همراه تخفیف ویژه برای  مواد اولیه مورد نیاز به وسلیه ی  فروشگاه ایران کوک  [www.irancookshop.com]
  • بهره مند شدن از تخفیف های ویژه ی فروشگاه ایران کوک  [www.irancookshop.com]
  • معرفی صفحه اینستاگرام شما در وبسایت ( بازدید روزانه بیش از 120 هزار نفر) و شبکه های اجتماعی (34 هزار دنبال کننده) ایران کوک
  • شناخته شدن اسم شما به عنوان آشپز ایران کوک

 

 

♥بی صبرانه منتظر همراهی شما هستیم♥

 

[ninja_forms id=20]