از خمیر بنیه برای سوخاری کردن همه چیز میتوان استفاده کرد. از مرغ و ماهی گرفته تا پیاز و قارچ میتوانید آنها را با این خمیر به صورت سوخاری های خوشمزه در بیاورید و سرو کنید. جالب است بدانید برای تهیه جوجه چینی هم از همین خمیر بنیه استفاده میشود. در اینجا میخواهیم بعد از آموزش تهیه خمیر بنیه، با استفاده از آن اسنک پیاز سوخاری یا onion rings تهیه کنیم.

طرز تهیه اسنک پیاز با خمیر بنیه

سفیده های تخم مرغ را بزنید تا یکدست شود. سپس ماءالشعیر را اضافه کنید. آرد و بیکینگ پودر را مخلوط کنید و به مواد دیگر اضافه نمایید (تا حدی آرد اضافه کنید که غلظت خمیر مانند ماست چکیده شود).

اسنک پیاز

نمک و فلفل را اضافه کنید و کاسه خمیر بنیه را پس از آماده شدن 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود.

اسنک پیاز

پیاز را پوست بکنید و به صورت حلقه ای و پهن برش بزنید. پیازهای حلقه شده را 1 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا سرد شود سپس با دستمال کاغذی پیاز را خشک کنید و رطوبت اضافی اش را بگیرید.

داخل ماهیتابه روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود شود. مقداری آرد داخل کاسه ای بریزید و حلقه های پیاز را داخل آرد بزنید سپس در خمیر بنیه بزنید تا تمام سطح پیاز به خمیر آغشته شود.

اسنک پیاز

پیاز خمیری را داخل روغن داغ قرار دهید تا سرخ شود. پس از آماده شدن آن را رو دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی اش گرفته شود. سپس همراه با سس گوجه فرنگی ، کچاپ ، مایونز و … سرو کنید.

اسنک پیاز

 پیاز سوخاری تهیه شده با خمیر بنیه را میتوانید همراه با سس کچاپ یا انواع دیپ میل کنید. علاوه بر این میتوانید آن را به عنوان دورچین غذاهای مختلف استفاده کنید. با خمیر بنیه میتوانید قارچ یا گل کلم را هم سوخاری کنید و در کنار غذای اصلی از آن لذت ببرید.

پیاز حلقه ای با خمیر بنیه