خوراک راگو گوشت و لبو

 Beef-and-Beet-Ragu2

طرز تهیه: گوشت گاو را به صورت خورشتی قطعه قطعه کنید و کمی نمک و فلفل روی آن بپاشید. روغن را درون قابلمه ترجیحا مسی بریزید و گوشت را آرام آرام درون آن سرخ کنید تا کمی قهوه ای رنگ شوند. سپس آن را به ظرفی انتقال دهید و نگهدارید.

در یک تابه نچسب سیر، هویج و پیاز را باهم تفت دهید و سپس در قابلمه را بگذارید تا آنها به مدت 5 دقیقه روی حرارت ملایم بپزند. مراقب باشید تا مواد ته نگیرند. رب گوجه را اضافه کنید و پس از 1 یا 2 دقیقه آبگوشت را همراه با قطعات گوشت پخته شده اضافه کنید. حرارت را کم کنید و در قابلمه را بگذارید. در صورت لزوم کمی آب اضافه کنید تا در مدت 2 تا 3 ساعت مواد آرام آرام بپزند.

Beef-and-Beet-Ragu3

 فر را تا دمای 200 درجه سانتی گراد گرم کنید.

چغندر ها را پوست بکنید و زوائد آن را جدا کنید. کمی نمک و فلفل و روغن زیتون روی آنها بپاشید و سپس آنها را درون فویل بپیچید و به مدت 40 تا 45 دقیقه در فر قرار دهید. وقتی چغندر ها را از فر بیرون آوریدید آنها را ببرید.

گوشتها را با چنگال کمی له کنید و سپس چغندر ها را به آن اضافه کنید و مواد را کمی روی حرارت ملایم قرار دهید تا خوراک جا بیفتد.

پاستا آشیانه ای را درون آبجوش بجوشانید و آبکشی کنید. پاستا را به درون قالب فر انتقال دهید و سپس سس گوشت و لبو را روی آن بریزید. پنیر پارمزان را روی خوراک ریخته و ظرف را به مدت 10 تا 15 دقیقه درون فر قرار دهید تا پنیر کمی طلایی رنگ و برشته شود. می توانید از جعفری جهت تزیین غذا استفاده کنید و لذت ببرید.