چغندر و هویج هر دو خواص زیادی دارند و برای کاهش وزن توصیه میشوند. یک پیمانه از این نوشیدنی خوش رنگ تنها حدود 75 کالری دارد. در ضمن با وجود قند طبیعی در مواد استفاده شده دیگر نیازی نیست به اسموتی تان شکر اضافه کنید. نوشیدنی چغندر و هویج مملوء از ویتامین های C و k و  هم چنین بتا کاروتن می باشد که در بدن تبدیل به ویتامین A می شود که بسیار برای سلامتی پوست و چشم مفید است. این نوشیدنی را بلافاصله پس از تهیه میل نمایید تا از خواص بسیار مفید آن بهره مند شوید.

Apple-Beet-Carrot-Juice1

 

طرز تهیه اسموتی هویج و چغندر

چغندر ها را پوست بگیرید و دم و سر آنها را جدا کنید. هویج و سیب را نیز پوست بگیرید و هسته های سیب را جدا کنید. برای راحت تر مخلوط شدن مواد و جلوگیری از خراب شدن مخلوط کن می توانید آنها را به قطعات کوچکتری ببرید. مخلوط کن برقی را حاضر کنید و به ترتیب چغندر، سیب و هویج ها را داخل آن بریزید و باهم مخلوط کنید. از این نوشیدنی خوشمزه لذت ببرید.

  Apple-Beet-Carrot-Juice   مصرف این اسموتی به شدت برای سلامتی توصیه میشود. با مصرف روزانه یک پیمانه اسموتی چغندر و هویج در روز 8 درصد از فیبر مورد نیاز بدن تامین میشه. میل به شیرینیجات کاهش پیدا میکنه. در ضمن به کنترل وزن هم کمک میکنه. به این ترتیب دیگه نیازی به گرفتن هیچ رژیم لاغری سفت و سختی نیست.