داریم به تابستون نزدیک میشیم. یعنی فصل میلک شیک های خوشمزه. آدما دو دسته هستن. بعضی ها موقع انتخاب بستنی و میلک شیک همیشه اولین انتخابشون شیک میوه ایه. مثل میلک شیک موز یا میلک شیک توت فرنگی. دسته دوم ولی نوع شکلاتی رو انتخاب میکنند. میلک شیک شکلات رو همه میشناسید، مخصوصا اگه مثل من عاشق شکلات باشید. اما اگه طعم قهوه رو هم دوست دارید توصیه میکنم حتما این میلک شیک موکا رو هم امتحان کنید. توی این میلک شیک از پودر قهوه استفاده کردیم ولی میتونید قهوه دم کرده دلخواه خودتون رو هم سرد کنید و توی میلک شیک بریزید تا طعمی عالی به نوشیدنی شما بده.

مثل همیشه بهتون توصیه میکنم اگه به سالم بودن شیرتون شک دارید، برای تهیه میلک شیک موکا یا هر میلک شیک دیگه ای، شیر رو اول بجوشونید. در یخچال بذارید تا خنک شه و بعد استفاده کنید. برای انتخاب نوع شکلات هم میتونید مطلب در مورد کیفیت و کاربرد انواع شکلات تخته ای رو بخونید.

طرز تهیه میلک شیک موکا شکلاتی

مرحله اول:

شکلات را کاملا خرد کنید و به همراه قهوه در یک پارچ بریزید.

مرحله دوم:

نصف شیر را بجوشانید و شکلات و قهوه را به شیر در حال جوش اضافه کنید تا درون شیر خوب حل شوند. سپس آن را از روی شعله بردارید.

مرحله سوم:

حالا شیر را با بستنی درون مخلوط کن بریزید و بقیه ی شیر را به همراه کمی بستنی اضافه کنید.

مرحله چهارم:

هنگامی که مخلوط آماده شد می توانید آن را در لیوان های بلند بریزید و یک اسکوپ بستنی به لیوان اضافه کنید. برای تزئین میتونید از خامه فرم گرفته، سس شکلات، شکلات رنده شده یا انواع مغزها استفاده کنید.

میلک شیک موکا شکلاتی

اگر شیک موکا را تهیه کردید و از آن لذت بردید میتوانید کیک موکا خوشمزه و قهوه موکا را هم امتحان کنید.