روز عشق در راه است. دسرهای مخصوص ولنتاین تنوع زیادی دارند. اما یکی از جذاب ترین آنها ژله سورپزایز است که با برش زدن آن قلب قرمز رنگ جذابی دیده میشود. تهیه ژله سورپرایز قلب مث تهیه ژله کار سختی نیست و تنها نیاز به کاتر قلب و یک قالب مستطیلی ساده دارد.

طرز تهیه ژله سورپرایز مدل قلب

پودر ژله قرمز را با 1 لیوان آب جوش حل کنید و پس از اینکه شفاف شد ژله را داخل ظرف بریزید و داخل یخچال قرار دهید تا بسته شود سپس به شکل قلب قالب بزنید ( بهتر است پس از اضافه کردن آب جوش ژله را روی حرارت بخار آب هم بزنید تا ژلاتین خوب حل شود ).

1 بسته ژله آلوورا را با 1 لیوان اب جوش مخلوط کنید و پس از اینکه شفاف شد 1/2 لیوان شیر سرد یا بستنی به آن اضافه و مخلوط کنید سپس داخل قالب گودی بریزید و داخل یخچال قرار دهید تا ژله خودش را بگیرد ( دقت کنید که ژله بیش از حد سفت نشود چون اگر سفت شود در پایان کار شکل کار 2 لایه خواهد شد ، در حدی که بتوانید قلب ها را روی آن قرار دهید کافیست ).

ژله سورپرایز

پس از اینکه ژله پایینی کمی بسته شد قلب ها را روی آن و در کنار هم همانند شکل قرار دهید ، 3 بسته باقی مانده ژله آلوورا را با 3 لیوان اب جوش مخلوط کنید تا شفاف شود سپس باقی مانده شیر یا بستنی را به آن اضافه و خوب مخلوط کنید.

پس از اینکه یکدست شد به آرامی داخل قالب بریزید و  روی قلب ها را با آن بپوشانید سپس در یخچال قرار دهید تا خوب سرد و سفت شود.

  ژله سورپرایز قلبی  

یه مدل دیگه از این ژله سورپرایز هم هست که قبلا براتون توضیح دادیم و خیلی شبیه به همین دستوره. پس اگه دوست داشتید سری هم به طرز تهیه ژله بستنی سورپرایز قلبی بزنید که فوق العاده شیک و خوشمزه است.