تست قارچ

انواع تست‌های کوچک را می‌توان با برش زدن نان باگت تهیه کرد. این تست‌های قشنگ و خوشمزه برای سرو در مهمانی‌ها عالی هستند. تست قارچ به سادگی تهیه می‌شود و می‌تواند عصرانه خوشمزه‌ای برای عده زیادی فراهم کند.یکی دیگر از خوبی‌های تست قارچ این است که می‌توان مخلوط قارچ را از صبح یا حتی از چند روز قبل تهیه کرد و نزدیک موقع سرو فقط آن را روی نان‌ها مالید و در فر قرار داد.

طرز تهیه: فر را با دمای ۱۷۵ درجه سانتیگراد روشن کنید و بگذارید گرم شود. روی یک سینی فر بزرگ کاغذ روغنی بکشید. تابه نچسب بزرگی را روی شعله متوسط قرار دهید. پیاز را خرد کنید و همراه با ۱ قاشق کره داخل تابه بریزید. تفت بدهید و مرتب هم بزنید تا پیاز نرم و کمی طلایی رنگ شود (۵-۷ دقیقه). سپس سیر را داخل تابه رنده کنید. ۱ دقیقه دیگر تفت بدهید سپس پیاز داغ را به کاسه‌ای منتقل کنید.

تست قارچ

در همان تابه، ۱ قاشق کره دیگر بریزید. قارچ‌ها را خرد کنید و داخل تابه کره ای بریزید. تفت بدهید تا قارچ نرم شود و آب آن تبخیر شود (۱۰-۱۲ دقیقه). سپس قارچ را روی پیاز داغ بریزید.

تست قارچ

پس از آن کالباس بیکن را خرد کنید و در همان تابه قبلی چند دقیقه تفت بدهید تا سرخ شود. قبل از اینکه کلباس سرخ شده را به مواد قبلی اضافه کنید، روغن اضافی آن را بگیرید. پنیر رنده شده، جعفری خرد شده، سس مایونز و نمک و فلفل را هم به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید.

تست قارچ

نان‌های باگت را به ضخامت نان تست برش بزنید. آن‌ها را روی سینی فر بچینید و سپس مخلوط قارچ آماده شده را روی نان‌ها بمالید.

تست قارچ

۱۵ دقیقه در فر قرار دهید تا پنیر ذوب شود. برای تزیین روی تست قارچ کمی جعفری بپاشید و آن را سرو کنید.

تست قارچ

نکته: اگر دوست داشته باشید می‌توانید کالباس بیکن را از این تست قارچ حذف کنید. می‌توانید به جای آن از ذرت استفاده کنید.