فینگرفود فلفل با ذرت

فینگرفودها این روزها طرفداران زیادی پیدا کردند و حتماً انواع و اقسام آن‌ها را دیده اید. فلفل شکم پر یکی از این غذاهای لقمه‌ای خوشمزه است. فینگرفود فلفل با ذرت خیلی راحت و بدون دردسر تهیه می‌شود و در مجموع نیم ساعت بیشتر وقت شما را نمیگیرد. فقط باید مخلوطی از آرد ذرت، ذرت و پنیر چدار تهیه کنید و آن را داخل فلفل‌ها بریزید. قسمت بعدی که اختیاری است پیچیدن کالباس سرخ شده دور فلفل‌هاست. فینگرفودها بعد از ۲۰ دقیقه پخت در فر آماده می‌شوند. می‌توانید فینگرفود فلفل با ذرت را برای مهمانی‌های مختلف تهیه و سرو کنید.

طرز تهیه: ابتدا فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد روشن کنید و بگذارید گرم شود. روی یک سینی فر فویل آلومینیومی بکشید. و فویل را با کمی روغن چرب کنید.

تخم مرغ را در کاسه متوسطی بشکنید. ماست چکیده، روغن زیتون، نمک، فلفل، پودر سیر و پودر پیاز را اضافه و با آن مخلوط کنید. پس از آن، آرد ذرت، پنیر چدار و ذرت را اضافه کنید و مجدداً هم بزنید.

فلفل‌های هالوپینو را از وسط به صورت طولی نصف کنید و تخم‌های آن‌ها را به طور کامل خارج کنید.

فینگرفود فلفل با ذرت

داخل فلفل‌ها را با مخلوط آرد ذرت پر کنید. البته بیش از حد آن‌ها را پر نکنید. هر کدام از کالباس‌های بیکن را به طور طولی نصف کنید. آن‌ها را در اندکی روغن سرخ کنید و دور هر فلفل شکم پر یک نصف بیکن بپیچید. سعی کنید طوری این کار را انجام دهید که انتهای کالباس زیر فلفل قرار بگیرد. فلفل‌ها را به مدت ۲۰ دقیقه در فر قرار دهید. در آخر هم ۳-۴ دقیقه شعله روی فر را روشن کنید تا روی فلفل برشته شود. البته زمان دقیق بستگی به شعله فر شما دارد. پس حتماً مراقب باشید و در این چند دقیقه آخر چشم از فلفل‌ها بردارید تا نسوزند.

فینگرفود فلفل با ذرت

فینگرفود فلفل شکم پر را از فر خارج کنید و بگذارید قبل از سرو کمی خنک شود.