سالاد پاستای مرغ یک غذای سرد کامل است. می‌توانید این سالاد را به عنوان شام و ناهار سرو کنید یا حتی همراه خودتان به پیکنیک ببرید. طعم سس این سالاد حرف ندارد. ترکیب سس رنچ، سس فلفل و چند چاشنی دیگر که همراه مرغ و پاستا عالی هستند. همه خواص گوشت سفید و سبزیجات در سالاد پاستای مرغ جمع شده‌اند و پاستا هم که پس زمینه طعم‌هاست و در ضمن اجازه نمی‌دهد کسی گرسنه باقی بماند. برای تهیه پاستای مرغ می‌توانید از مرغ اضافی باقی مانده از غذاهای دیگر هم استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید از غذاهای باقیمانده در یخچال یک سالاد بی نظیر درست کنید.

طرز تهیه سالاد پاستای مرغ

ابتدا قابلمه بزرگی را پر از آب کنید. کمی نمک و روغن به آن اضافه کنید و روی شعله متوسط بگذارید تا بجوشد. وقتی آب به جوش رسید پاستا را داخل آن بریزید و طبق مدت زمان ذکر شده روی بسته بندی بگذارید بپزد. سپس آن را آبکش کنید.

در این مدت، سس رنچ را در کاسه بزرگی بریزید. سس تند و همه ادویه‌ها را به آن اضافه کنید. مرغ ریش ریش شده و پاستای آبکش شده و نخودفرنگی را روی آن بریزید و زیر و رو کنید تا همه مواد از سس پوشانده شوند.

سالاد پاستا با مرغ

پنیر بلوچیز را تکه تکه کنید و هویج را با رنده درشت رنده کنید. کاهوی سالادی را نیز خرد کنید. کف و دیواره ظرف سالاد را با کاهو بپوشانید. سپس مخلوط پاستا و مرغ را وسط آن بریزید. در آخر هم به ترتیب هویج و پنیر بلوچیز را روی آن بپاشید. سالاد پاستای مرغ آماده سرو است. نوش جان!

نکته: برای اضافه کردن طعم بیشتر سبزیجات به این سالاد می‌توانید نصف پیمانه کرفس خرد شده هم به آن اضافه کنید. توجه کنید میزان تندی سالاد را می‌توانید به دلخواه با کم و زیاد کردن سس فلفل تنظیم کنید.