برای تهیه یک وعده رمانتیک و بی نظیر می توانید مرغ شکم پر با پنیر و سبزیجات را همراه با یک سوفله کلم بروکلی فرانسوی درست کنید و از مراحل اشپزی و طبخ غذای نهایی لذت ببرید. طعم و مزه خوراک مرغ با سس قارچ فوق العاده خواهد بود.

سینه مرغ پر شده با سوفله کلم

طرز تهیه:

1. پنیر، سیر و ریحان را در یک کاسه با هم خوب مخلوط کنید

2. فیله سینه مرغ را از بغل برش بزنید ودرون آنها را با مخلـوط پنیـر پر کنید. روغن را در تابه داغ کنید و فیله ها را تا زمانی که تـرد و قهوه ای رنگ شوند درون تابه بپزید.

3. کره را در تابه ذوب کـنید، قـــارچ را اضافه کنید و بپزید و هم بزنید تا کمی قهوه ای رنگ شود. خــامه و خــردل را اضافه کنید و روی حــرارت هم بزنید تا غلیظ شوند سپس پیازچه را اضافه کنید.

4. گوجه فرنگی را از وسط نصف کنید وتخم های آن را خارج کنید. گوجه فرنگی های نصف شده را 10 دقیقه در فرc°180درجه قرار دهید.

5. بروکلی را بجوشانید و آن را آبکشی و خرد کنید. سیــر را در کره تفت دهید و سپس آرد را اضـافه کنید. وقتی حبــــاب ایجاد شد تابه را از روی حــرارت بردارید و کم کم شیر و خردل را اضافه کنید.

6. سپس مجـــدداً تابــه را روی حـــرارت بگذارید و هم بزنید تا سس غلیـــظ شود. وقتی سس کمی خنـــک شد بروکــــلی و زرده تخم مرغ را اضافه کنید و هم بزنـید. سفیده تخم مرغ را بزنید تا خوب پف کند و به آرامی به مخلوط سوفــله اضافه کنید.

7. داخل گوجه ها را با مخلوط سوفــله پرکنید و آنها را تا زمانی که پـف کنند و قــهوه ای شــــــوند (حدود 10 دقیقه) در فر بپزید.

??? این غذا بعلاوه 2 غذای دیگر در یک باکس هیجان انگیز در محل شما! (فقط تهران)

سایت تازه پز: www.tazehpaz.com