تست تخم مرغ هم زده

هیچ چیز به اندازه یک نیمرو جانانه همراه با یک لیوان آبمیوه خنک (در تابستان) یا یک فنجان قهوه داغ (در زمستان) صبح شما را دل انگیز نمی‌کند. تست تخم مرغ یک روز عالی را برای شما تضمین می‌کند. نان ترد کره‌‌ای همراه با تخم مرغ هم زده (scrambled egg) حرف ندارد. اما رمز داشتن یک تخم مرغ عالی برای تست چیست؟ پنیر فتا. اضافه کردن پنیر فتای خوب و مرغوب به تخم مرغ شما بافت و طعم خیلی بهتری می‌دهد.

این صبحانه عالی در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه حاضر می‌شود. در آخر هم فقط کمی جعفری، شوید یا تره خرد شده روی آن میریزید و از طعم فوق‌العاده‌اش لذت می‌برید. البته اگر وقت بیشتری داشته باشید گزینه‌های دیگری مثل تخم مرغ ابری یا پنکیک و وافل هم دارید. برای همین است که صبحانه وعده مورد علاقه خیلی از ماست. ولی اگر وقت ندارید یا دوست دارید زرده و سفیده با هم مخلوط شده باشند، تست تخم مرغ هم زده همان چیزی است که دنبالش می‌گردید. تست تخم مرغ یکی از غذاهایی است که ثابت می‌کند یک غذای خیلی ساده می‌تواند فوق‌العاده باشد.

طرز تهیه: مقداری کره نرم شده دو طرف ورقه‌های نان تست بمالید. تابه‌ای را روی شعله متوسط قرار دهید. نان‌های کره‌ای را داخل تابه بگذارید. هر طر ف نان را ۲ دقیقه سرخ کنید تا دو طرف نان طلایی رنگ شود.

نان تست

سپس،نان‌های طلایی شده را از تابه خارج کنید. نصف قاشق کره داخل تابه بریزید تا ذوب شود. وقتی کره ذوب شد دو عدد تخم مرغ را بشکنید و به آن اضافه کنید. پنیر فتا را هم کاملاً خرد کنید و روی تخم مرغ بریزید. ۳-۴ دقیقه مرتب هم بزنید تا تخم مرغ کاملاً پخته شود.

تخم مرغ همزده

حال مخلوط تخم‌مرغ را بین نان‌ها تقسیم کنید و روی هر نان را با تخم‌مرغ هم زده بپوشانید. در آخر هم روی هر تست تخم مرغ مقداری جعفری یا شوید خرد شده بریزید.

ساندویچ تخم مرغ همزده

یک فنجان قهوه یا آب پرتقال درست کنید و با تست تخم‌مرغ سرو نمایید. نوش جان!