کورن داگ

کورن داگ یک میان وعده فوق‌العاده خوشمزه است که خیلی هم راحت و آسان تهیه می‌شود. فقط کافی است هات داگ ها را از وسط نصف کنید و سیخ چوبی را داخل آنها فرو کنید. بعد فقط احتیاج به یک خمیر خوب از آرد ذرت دارید تا هات داگ ها را در آن فرو ببرید و سرخ کنید. به این ترتیب خمیر در حین سرخ کردن خود به خود پف می کند و پوک و خوشمزه می شود. کورن داگ را می‌توانید به عنوان عصرانه برای یک جمع دوستانه تهیه کنید یا حتی به جای یک شام فوری سرو نمایید.

خلاصه این که کورن داگ یکی از ساده‌ترین غذاهایی است که پیدا می‌شود اما در عین حال خیلی هم خوشمزه است. طعم هات داگ همراه با نان ذرت ترد و داغ واقعاً لذتبخش است. این غذای فوری خوشمزه را می‌توانید در کنار سالاد کلم، بلال کباب شده، سالاد سیب زمینی یا سالاد ماکارونی سرو کنید. همچنین می‌توانید برای سرو کورن داگ از انواع سس‌ها به ویژه سس خردل استفاده نمایید.

طرز تهیه: روغن را اخل قابلمه یا تابه عمیق بریزید و روی شعله زیاد قرار دهید تا داغ شود. هات داگ‌ها را از وسط نصف کنید و هر کدام را سر یک سیخ چوبی قرار دهید. اگر سیخ‌ها خیلی بلند هستند و نمی‌گذارند هات داگ در قابلمه فرو برود آنها را ببرید. هات داگ‌های سیخ شده را کنار بگذارید.

هات داگ سیخی

حال خمیر آرد ذرت را تهیه کنید. در کاسه بزرگی آرد، آرد ذرت، شکر، بیکینگ پودر و نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. در ظرف دیگری شیر و تخم مرغ را بریزید و خوب هم بزنید. سپس آن را روی مخلوط آرد بریزید و با قاشق زیر و رو کنید. بیش از حد هم نزنید، فقط در حدی که مواد با هم مخلوط شوند.

خمیر کرن داگ

هات داگ های سیخ شده را داخل خمیر فرو ببرید تا کاملاً از خمیر ذرت پوشانده شوند. سپس تعدادی از آنها را با ملایمت داخل روغن داغ فرو ببرید تا طلایی رنگ و برشته شوند (۲-۳ دقیقه). سپس آنها را روی دستمال آشپزخانه بگذارید روغن اضافی را بگیرید و سرو کنید. این کار را برای بقیه کورن داگ ها هم تکرار کنید.

کرن داگ سرخ شده