در بین نوشیدنی های کافه ای و سرد میلک شیک ها خیلی پر طرفدار و دلچسب هستن و برای دوستداران بستنی می تونه بهترین گزینه برای درست کردن و سرو باشه. میلک شیک نوشیدنی ای است که راحت و بی درد سر می شه در خونه تهیه کرد و خب می دونید که انواع و مزه های مختلفی دارن و هر کسی با توجه به ذائقه اش می تونه طعم های دلنشینی از شیک رو درست کنه و حتی در مهمونی های خانوادگی سرو کنه مثل میلک شیک نوتلا، میلک شیک موز، میلک شیک توت فرنگی، میلک شیک شکلات و...

از اونجا که شکلات در جهان امروز خیلی خواهان داره خوردن هر خورنی ای که داخلش شکلات به کار رفته هم بسیار پر طرفداره مثل همین میلک شیک شکلات (chocolate milkshake) که فوق العاده خوشمزه و دوست داشتنیه چون ترکیبی از دو ماده خوراکی هیجان انگیز یعنی شکلات و بستنیه. البته این نوشیدنی لذت بخش خیلی پر کالریه پس باید مراقب باشیم در مصرفش زیاده روی نکینیم.

میلک شیک شکلات

امروز قصد دارم میلک شیک شکلات کافه ای رو بهتون آموزش بدم تا از این به بعد برای خوردنش لزوما نیاز به کافه رفتن نداشته باشید و در کمترین زمان نوشیدنی خوشمزه ای درست کنید و در کنار عزیزانتون از خوردنش لذت ببرید و یا حتی به تنهایی از خوردنش لذت ببرید.

شیک شکلاتی

طرز تهیه میلک شیک شکلات

 

 مرحله اول:

بستنی را داخل میکسر یا مخلوط کن بریزید.

میلک شیک

مرحله دوم:

خامه و شیر را به بستنی اضافه کنید.

تهیه شیک شکلاتی

مرحله سوم:

پودر کاکائو، وانیل و دارچین را اضافه کنید.

مرحله چهارم:

مواد شیک شکلات را با درجه تند همزن برقی مخلوط کنید تا یکدست شود.

شیک - شکلاتی

شیک آماده شده را در ظرف مناسب بریزید و سرو کنید. روی شیک را می توان با خامه قنادی، سس شکلات و ... تزیین کرد.

شیک شکلاتی ساده

نکات کلیدی تهیه میلک شیک شکلات

- برای طعم دار کردن شیک شکلات می توان از انواع میوه مانند موز، نارگیل، انبه و .. استفاده کرد.

- برای تهیه شیک شکلات می توان از شکلات تخته ای، مغز خوراکی، بیسکویت خرد و.. شده استفاده کرد. شکلات، بسکویت و یا هر ماده دیگر را می توان همراه مواد اولیه اصلی در میکسر ریخت و مواد را مخلوط کرد.

-برای تهیه شیک اگر مخلوط کن یا همزن برقی در دسترس ندارید می توان مواد را به وسیله همزن مفتولی دستی با سرعت بالا مخلوط کرد تا یکدست و روان شود.در این صورت بستنی باید کمی نرم تر از حد معمول باشد تا راحت مواد مخلوط شود.

-اگر می خواهید شیک خوشمزه تری سرو کنید می توان یک یا دو ساعت قبل از سرو، شیک شکلاتی یا هر نوع شیکی را آماده کرد تا به خوبی مزه دار شود.

 همراهان عزیز خوشحال می شویم میلک شیک شکلات را با دستور ایران کوک تهیه کنید و عکس آن را در صفحه اجتماعی اینستاگرام با هشتگ آشپزی_ایران_کوک به اشتراک بگذارید.