ساندویچ گوشت و قارچ

ساندویچ گوشت و قارچ یا نان شکم پر گوشت و قارچ در واقع یک نان باگت است که از گوشت و قارچ پخته و پنیر و چند ماده دیگر پر شده، داخل فویل پیچیده و در فر پخته شده است. بعد از خارج شدن ساندویچ گوشت و قارچ از فر، به صورت ورقه ورقه بریده و سرو می‌شود. باگت از نان‌های فرانسوی است که می‌توان آن را با مواد مختلفی پر کرد. ولی تفاوت این ساندویچ گوشت و قارچ با دیگر ساندویچ‌ها این است که این بار نان هم داخل فر می‌رود دوباره پخته می‌شود. این کار ساندویچ را بسیار لذیذ تر می‌کند.

سعی کنید از نان باگت تازه برای تهیه ساندویچ گوشت و قارچ استفاده کنید. در غیر این صورت موقع سر هم کردن ساندویچ، نان خرد و متلاشی می‌شود. ساندویچ گوشت و قارچ یک شام ساده و خوشمزه را برای شما تضمین می‌کند. همچنین می‌توانید این ساندویچ را از قبل برای افطار تهیه کنید و موقع افطار چند دقیقه در فر آن را گرم کنید. سپس اسلایس کنید و از آن لذت ببرید.

طرز تهیه: روغن زیتون را داخل تابه‌ای بریزید و آن را روی شعله متوسط داغ کنید. پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و داخل روغن بریزید. حدود ۳ دقیقه پیاز را تفت بدهید. سپس قارچ ورقه شده را اضافه کنید و ۱۰ دقیقه دیگر به تفت دادن ادامه بدهید.

نمک، فلفل و جعفری خرد شده را اضافه نمایید و خوب هم بزنید تا ادویه کاملاً با مواد مخلوط شود. ۲ دقیقه دیگر به تفت دادن ادامه دهید، سپس مخلوط قارچ را در ظرفی بریزید و کنار بگذارید.

خردل را در تابه که هنوز داغ است بریزید و آن را در تابه پخش کنید. سپس گوشت چرخکرده را روی آن بریزید و به خوبی با خردل مخلوط کنید. آویشن را به گوشت اضافه کنید و هم بزنید. ۵ دقیقه گوشت را بپزید تا قهوه‌ای رنگ شود. سپس گوشت را از روی حرارت بردارید و روغن اضافه آن را بگیرید.

نان باگت را از وسط نصف کنید و خمیر داخل آن را خارج کنید تا به شکل دو کاسه دراز در بیاید. ترکیب گوشت را در یکی از نصف نان‌ها بریزید. سپس ۸ ورقه پنیر را روی گوشت قرار دهید. در آخر هم ترکیب قارچ را با قاشق روی پنیر بریزید. نصف نان باگت دیگر را روی قارچ بگذارید و ساندویچ را در فویل آلومینیومی بپیچید.

مراحل تهیه ساندویچ گوشت و قارچ

حال ساندویچ را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر که از قبل با دمای ۱۷۵ درجه گرم شده است قرار دهید. بعد از خارج کردن از فر ۵ دقیقه صر کنید تا کمی خنک شود. ساندویچ گوشت و قارچ را از فویل خارج کنید و به شکل لایه لایه ببرید و سرو نمایید.

رول گوشت و قارچ