رولت سبزیجات با کالباس و پنیر یه غذای سرد خوشمزه است که میتونید برای مناسبت های مختلف تهیه کنید. مثلاً به عنوان فینگرفود تولد میتونید تهیه ش کنید یا دورهمی های دیگه. مواد داخل رولت رو میتونید به دلخواه تغییر بدید. مثلاً میتونید کالباس رو حذف کنید تا رولت سبزیجات سالم تری داشته باشید. البته توصیه من این هست که از ژامبون مرغ خانگی استفاده کنید.

 

طرز تهیه رولت سبزیجات با کالباس و پنیر

رولت سبزیجات

کالباس را ریز خرد کنید و داخل کاسه ای بریزید سپس پنیر رنده شده ، سیر رنده شده ، سس مایونز ، شوید و جعفری ساطوری شده را اضافه و خوب مخلوط کنید تا مواد یکدست شوند (از هر نوع پنیری که دوست دارید میتوانید استفاده کنید).

رولت سبزیجات

نان ترتیلا یا نان لواش را روی سطح کار قرار دهید ، مقداری از مواد سالاد را روی نان بریزید و آرام نان را رول کنید (دقت کنید مواد سالاد بیش از حد شل نباشد).

رولت سبزیجات

به همین صورت تمام نان ها را آماده کنید و هر رول را به صورت جداگانه داخل نایلون بسته بندی کنید و 1 ساعت داخل یخچال استراحت دهید ( میتوانید بگذارید 1 شب داخل یخچال بماند ).

رولت سبزیجات

پس از استراحت رول را از یخچال خارج کنید و با چاقو به صورت رولت برش بزنید و سرو کنید ( چاقویی که استفاده میکنید باید تیز باشد تا رولت در زمان برش زدن وا نرود ).

رولت سبزیجات