سالاد از پیش غذاهای پرطرفدار و خوشمزه است و چون درست کردنش آسونه اغلب زیاد ازش استقبال میشه. مخصوصا اگه سالاد مرغ باشه حتی میتونه به عنوان غذای اصلی هم خورده بشه. مواد اولیه ی سالادها خیلی متنوعه و بسته به ذائقه هر کسی متفاوته. اگر برنامه ی پیکنیک دارید یا برای محل کار دنبال لقمه ی آماده می گردید، سالاد مرغ کم کربوهیدرات گزینه ی خوبیه. این سالاد نوعی سالاد کتو هست. کتو در واقع اسم یه رژیم خاصیه که چربیش زیاده و کربوهیدراتش کم. اگر رژیم دارید و دنبال غذای راحت و در عین حال مناسب رژیمتون هستید، میتونید این سالاد رژیمی خوشمزه رو درست کنید و در وعده های غذاییتون ازش استفاده کنید. مخصوصا اگر کارمند هستید، درست کردن سالاد مرغ کم کربوهیدرات کتو آسونه و زمان کمی میبره. سالاد کتو تنها با خرد کردن مواد اولیه و ترکیبشون با هم آماده میشه. ایران کوک طرز تهیه سالاد مرغ کم کربوهیدرات کتو رو در اختیارتون گذاشته تا درست کنید و از خوردنش لذت ببرید. بعد از خوردن این سالاد خوشمزه دیگه نمیتونید ازش دل بکنید!

  سالاد مرغ کم کربوهیدرات کتو  

طرز تهیه سالاد مرغ کم کربوهیدرات کتو:

  تمام مواد اولیه را خرد کنید، در ظرف بریزید و با هم خوب مخلوط کنید. ریز و درشت خرد کردن مواد سلیقه ای است.   مواد اولیه سالاد کم کربوهیدرات   مخلوط مواد سالاد

نکات کلیدی تهیه ی سالاد کم کربوهیدرات کتو:

- سالاد مرغ کم کربوهیدرات کتو را می توانید بعد از مخلوط کردن مواد در برگ کاهو بپیچید و به صورت لقمه ای میل کنید.   سالاد مرغ کم کربوهیدرات با کاهو   - غالبا ترکیب این سالاد با مایونز خوشمزه تر از ترکیب با ماست یونانی است. - مرغ سالاد را می توانید به صورت آبپز، گریل شده و یا سرخ شده استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که به هر شیوه ای آن را آماده می کنید، اجازه دهید کاملا سرد شود. سپس آن را خرد کنید. - میزان نسبت کرفس و پیاز را می توانید بسته به ذائقه تان کم یا زیاد کنید. - می توانید در سالاد مرغ کم کربوهیدرات کتو  از تخم کدو تنبل هم استفاده کنید.   دستور تهیه سالاد مرغ کم کربوهیدرات از سایت  thelittlepine.com ترجمه شده است.