کیک دسر موکا و شکلات

کیک دسر

طرز تهیه : قهوه فوری و نسکافه را با 1 لیوان آب جوش مخلوط کنید ، مقداری یخ اضافه کنید و کناری قرار دهید ( در زمان استفاده یخ را خارج کنید ) ، برای تهیه کرم موکا پنیر ماسکارپونه یا خامه ای را با همزن بزنید تا یکدست شود سپس قهوه سرد و پودر قند را اضافه و مخلوط کنید.

کیک دسر

در ادامه خامه فرم گرفته را به کرم قهوه اضافه و به آرامی مخلوط کنید ، پس از مخلوط کردن نصف مواد را داخل کاسه دیگری بریزید و به آن پودر کاکائو اضافه کنید ( میتوانید به جای خامه از همان مقدار پنیر ماسکارپونه یا خامه ای استفاده کنید ).

کیک دسر

ته قالب مقداری بیسکوییت یا کیک قرار دهید و روی ان مقداری کرم موکا بریزید ، روی کرم مقداری چیپس شکلاتی بپاشید و روی آن مقداری کرم شکلاتی بریزید ، لایه بعدی نیز مجدد بیسکوییت ، کرم موکا و کرم شکلاتی بریزید.

کیک دسر

پس از اضافه کردن آخرین لایه ( کرم شکلاتی ) باقی مانده شکلات چیپسی را روی کیک بریزید سپس روی قالب کیک را با سلفون بپوشانید و 12 - 24 ساعت داخل یخچال استراحت دهید تا طعم ها جذب هم شود ، پس از این مدت زمان کیک دسر را برش بزنید و سرو کنید.

نکته ها : برای تهیه این کیک دسر فوق العاده خوشمزه میتوانید از بیسکوییت ، کیک یا شیرینی استفاده کنید ، همچنین میتوانید میان لایه های کیک از مغز گردوی خرد شده نیز استفاده کنید.