تفریح و گردش از جمله الزامات زندگی سالم و خوبه که هرکس با توجه به شرایط زندگیش می تونه نوع تفریحش رو انتخاب کنه. پیک نیک یا گردش در دل طبیعت با افراد خانواده یکی از بهترین انواع تفریح و خوش گذرونی است که حتما تو برنامه زندگی هر کسی جایگاه خاصی داره. یک روز خوش آب و هوا، رفتن به دل طبیعت حالا چه درون شهری چه برون شهری اون هم با اعضای خانواده یا دوستان و عزیزان می تونه خیلی خیلی لذت بخش باشه. اما به نظر من مهترین بخش قضیه بعد از جمع کردن اعضای خانواده، تهیه غذای خوشمزه و راحت مناسب پیک نیک است که اصولا سعی می کنیم غذایی ساده و البته هیجان انگیز تهیه کنیم و همراه داشته باشیم. من خودم تهیه غذای سرد برای پیک نیک رو خیلی ترجیح می دم چون هم حمل کردنش راحته و هم اینکه دغدغه ای برای جمع و جور کردن و همراه داشتن ظرف و ظروف ندارم.

 

غذای سرد برای پیک نیک

 

غذای سرد برای پیک نیک می تونه انواع مختلفی داشته باشه و هرکسی با توجه به ذائقه و شرایط اقتصادی خانواده نوعی از اون رو آماده کنه و همراه خودش ببره. از ساده ترین غذای سرد پیک نیک یعنی نون و پنیر و گوجه گرفته تا انواع ساندویچ و سالاد سرد می تونه گزینه مناسبی برای سرو در یک سفر کوتاه مدت در کنار خانواده باشه.

من توی این نوشته می خوام چند نمونه غذای سرد برای پیک نیک آموزش بدم که خیلی راحت و بی دردسر و با مواد ساده تهیه می شن که با داشتن کمی حوصله می تونید با درست کردن هر یک از این غذاها در کنار سایر فعالیت های پیک نیکی مثل بازی، پیاده روی، عکاسی و ... گردش دلچسب و به یادموندنی ای رو رقم بزنید و حسابی همه رو هیجان زده کنید و سر ذوق بیارید.

خب حتما الان می پرسید به جز غذاهای معمول مثل سالاد الویه یا سالاد ماکارونی و البته ژامیون، غذای سرد برای پیک نیک چی می تونه باشه ؟

اگر مطلب امروز رو تا انتها بخونید با غذاهای پیک نیکی خوشمزه و خوش رنگ و آبی آشنا می شید که هر چه زودتر ترتیب یک گردش خوب و نشاط آور رو می دید و  سعی می کنید اعضای خانواده رو هرچه زودتر برای رفتن به گردش فوق العاده دور هم جمع می کنید.

 

10 غذای سرد برای پیک نیک

 

1- ساندویچ سالاد مرغ:

ساندویچ مرغ همیشه می تونه گزینه مناسبی برای بردن به پیک نیک باشه و با ترکیب سینه مرغ و انواع سس و مواد و سبزیجات می شه ساندویچ خوشمزه ای درست کرد که اصولا با  سلیقه هر کسی مطابقت داره . اگر روی لینک بالا کلیک کنید می تونید یکی از خوشمزه ترین انواع ساندویچ مرغ رو آماده کنید.

 

ساندویچ مرغ

 

2- ساندویچ سبزیجات با سس مایونز:

غذاهای گیاهی هم می تونه غذایی سبک و لذت بخش برای سرو در پیک نیک باشه که انواع بی شماری داره و پیشنهاد می کنم حتماً حتماً نوعی از اون رو برای گردش و تفریح آماده کنید.

 

غذای سرد گیاهی

 

3- ساندویچ ذرت پنیری:

انتخاب انواع اسنک سرد به عنوان غذای سرد برای پیک نیک گزینه خوب و راحتیه تا در کمترین زمان می شه تعداد قابل توجهی از  اون ها رو تهیه کرد و همراه  برد. اسنک یا ساندویچ ذرت پنیری که لینک تهیه اش رو براتون گذاشتم یکی از انواع اسنک های خوشمزه و راحته . حتما امتحانش کنید که طعم فوق العاده ای داره.

 

ساندذویچ ذرت

 

4- ساندویچ تخم مرغ:

ساندویچ تخم مرغ هم که معرف حضور هست و می دونم خیلی ها با شنیدن اسمش به دوره های خاطره انگیز سفر می کنن مثل روزهای اردوی مدرسه و یا زنگ های تفریح که تغذیه ای که با خودشون همراه داشتن همین ساندویچ ساده و دوست داشتنی بود و حالا می خوام این ساندویچ رو به عنوان یک غذای سرد برای پیک نیک معرفی کنم.

 

غذای سرد پیک نیک با تخم مرغ

 

5- کلاب ژامبون مرغ:

ژامبون هم که تقریبا پای ثابت پیک نیک ها است که البته با توجه به مضرات ژامبون های بازاری پیشنهاد می کنم همیشه ژامبون رو خودتون تهیه کنید که از سلامتش مطمین باشد و با اون انواع ساندویج مثل کلاب ژامبون مرغ رو آماده کنید.

 

کلاب ژامبون

 

6- کلاب مرغ:

می تونم از انواع کلاب به عنوان مناسب ترین غذای سرد برای پیک نیک نام ببرم . کلاب مرغ در واقع نوعی ساندویچ مرغ سرده که با انتخاب مواد مختلف مناسب و ترکیبش با مرغ می تونه به غذایی سبک و مناسب برای پیک نیک تبدیل بشه این غذای خوشمزه و ساده رو سرو کنید و از خوردنش لذت ببرید.

 

کلاب مرغ پیک نیک

 

 

7- اسنک قارچ و پنیر:

اگر از دوستداران قارچ هستید به راحتی و با صرف کمترین زمان می تونید استک قارچ و پنیر رو آماده کنید و همراه خودتون به گردش و تفریح ببرید. 

 

اسنک قارچ

 

8- کلاب تن ماهی:

کلاب تن ماهی از جمله غذاهای پیک نیکی خوشمزه ای است که من خودم واقعا دوستش دارم و بارها برای رفتن به پیک نیک درستش کردم و تمام عزیزانی که مزه اش رو چشیدن از طرفداران این ساندویچ سرد شدن.

 

تن ماهی غذای سرد

 

9- اسنک موز و بادام زمینی:

یک غذای سرد برای پیک نیک که به نظر من خیلی خاص و ویژه است اسنک موز و کره بادام زمینی است که در واقع ساندویچی است گیاهی  که انرژی زیادی داره و به نظرم از جمله کاملترین و مقوی ترین غذاهای پیک نیکی به حساب میاد.

 

ساندویچ موز و بادام زمینی

 

10- اسنک کره بادام زمینی و شکلات نوتلا:

از اونجا که نوتلا یکی از خوشمزه ترین انواع شکلات است می تونیم برای پیک نیک اسنک کره بادام زمینی و شکلات نوتلا رو آماده کنیم و همراه ببریم که از جمله ساندویچ ها خوشمزه به حساب میاد و می دونم همه به خصوص بچه ها عاشقش می شن.

 

غذای سرد برای پیک نیک

 

امیدوارم لحظات خوب و خوشی داشته باشید!