رشته کادایف از کجا تهیه کنیم ؟

این رشته محصولی ست که در تهیه انواع دسرها مانند باقلوا استانبولی و کنوفه از آن استفاده می شود. بهتر است این رشته خوراکی را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی ایران کوک فروش رشته کادایف ای دو را به صورت آنلاین انجام می دهد. با خرید رشته کادایف می توانید انواع دسر ترکی از جمله محلبی و کنافه درست کرد.

 

رشته کادایف ای دو

شرکت پارس کامیاب تبریز (ای دو) ،فعالیت خود را از سال 1386 در زمینه تولید محصولات خمیری جهت تهیه غذاهای فانتزی و انواع شیرینی ها آغاز کرده است. این شرکت با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته صنعتی، نیروی انسانی متخصص و مجرب، امکانات آزمایشگاهی مجهز، استفاده از مواد اولیه مجاز و با اخذ مجوز بهره برداری از وزارت صنایع و پروانه های ساخت از معاونت غذا و دارو نسبت به تولید محصولات با کیفیت اقدام می نماید. رشته ی کادایف ای دو از محصولات مرغوب و با کیفیت این شرکت معتبر می باشد.

 

رشته کادایف از کجا بخریم ؟

به منظور خرید رشته کادایف ، می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی ایران کوک تهیه نمایید. پس از مشاهده محصول، بررسی مشخصات و مقایسه قیمت رشته کادایف ، سفارش خود را ثبت کنید تا محصول سفارش داده شده را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.