در هنگام خرید کالای مهمی مثل فرش ماشینی کاشان باید به چند نکته اساسی دقت کنید،تا بتوانید یک خرید خوب و مورد دلخواه داشته باشید.

نکته اول:در نخ خاب فرش های ماشینی کاشان سه نوع نخ اکرولیک،نخ ویرجین یا ورژن و در نهایت نخ پلی استر یا بی سی اف

. بکار میرود که هر کدام نقش مهم ،اساسی و تعیین کننده ایی در میزان کیفیت،قیمت و طول عمر فرش دارند

در حال حاضر بهترین نوع نخ که در فرش های ماشینی کاشان بکار می رود،نخ اکرولیک می باشد که این نوع جنس نخ معمولا در خاب فرش های ماشینی با شانه و تراکم بالا کاشان بکار می رود.

نکته دوم: تولیدات کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان، ،از فرش ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ شروع و تا فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ خاتمه می یابد.هر چه شانه و تراکم فرش های ماشینی کاشان افزایش می یابد،از ضخامت فرش های ماشینی کاشان کم و به ظرافت آن افزوده و به قولی فرش ماشینی کاشان دستبافت گونه می شود.

بنابراین کسانی که می خواهند در خرید فرش ماشینی طرحی زیبا با جلوه دهی بیشتر داشته باشند،باید خواسته ی خود را در فرش های ماشینی با شانه و تراکم بالا جستجو کنند.

 

ابعاد فرش ماشینی کاشان

معمولا برای اشخاصی که در خانه های اجاره ایی سکونت دارند و مجبورند بر حسب جبر زمانه تغییر در محل سکونت خود دهند،فرش های ماشینی کاشان با ابعاد متوسط (۹ متری) و کوچک(۶ متری و قالیچه) پیشنهاد میشود،

زیرا ممکن است ،شخص در منزل جدید که می خواهد سکونت داشته باشد،به دلیل کوچک تر شدن متراژ خانه ،دیگر نمی تواند از فرش ماشینی خود با اندازه ۱۲ متری که قبلاً خریدار کرده استفاده کند و به این دلیل مجبور است،باز دوباره در این گرانی بازار فرش ماشینی کاشان بخرد.

در ادامه ما لازم به ذکر چند نکته ی دیگر می بینیم که می تواند به شما در صورت مطالعه کامل این مقاله کمک کند که یک خرید فرش ماشینی مطمئن و درست داشته باشید.

 

فرش مهم ترین گزینه در دکوراسیون هر خانه ایرانی

 واژه فرش در بین همه خانواده های خونگرم ایرانی واژه ای آشنا می باشد،به بیانی دیگر فرش در حکم نوعی نماینده هویت در خانه ما ایرانی ها است.هر شخصی در هنگام فرش ماشینی کاشان چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین به دنبال این است فرشی را برای منزل خود برگزیند که بیشترین تناسب را با دکوراسیون منزلشان داشته باشد به گفتمان راحت تر،فرش ماشینی کاشان انتخابی به وسایل خانه بیاید.

فرش های اسپورت یا کلاسیک

 

مساله این است که شما در منزلتان از چه نوع دکوراسیونی می خواهید استفاده کنید.اگر شما دکوراسیونی سلطنتی،کلاسیک و به نوعی رسمی دارید،بهتر است به فکر خریدن فرش ماشینی کاشان باشید.فرش های ماشینی کلاسیک کاشان به دلایل دارا بودن نقش های کارشناسی شده و اصیل ایرانی و همچنین به کار برده شدن الیافت با کیفیت در این دسته از فرش های ماشینی و ظرافت و زیبایی چشم نوازی که دارند،مناسب برای منازل دارای دکوراسیون رسمی می باشند.

اما اگر دکوراسیون منزل خود را بر پایه مدرنیته بودن پی ریزی کرده اید که این موضوع بیشتر در منازل تازه عروس و دامادهای کشورمان دیده می شود،فرش های اسپورت یا به اصطلاح فانتزی مناسب می باشد که در این دسته از فرش ها معمولا پلاستیک یا پلی استر استفاده شده و به همین دلیل طول عمر خیلی زیادی ندارند و به همین دلیل قیمت مناسبی دارند.

رنگ های زمینه ایی بکار رفته در فرش ماشینی کاشان:فرش های ماشینی کاشان در رنگ های متنوعی تولید می شود که تفاوت رنگ فقط در رنگ زمینه آنهاست.رنگ زمینه ایی به قسمت هایی از طرح فرش ماشینی کاشان گفته می شود که هیچ طرح و نقشی در آنها شکل گرفته نشده است.در قدیم بیشتر رنگ های زمینه ایی لاکی،گردویی،فیروزه ایی در فرش های ماشینی بکار برده می شد،اما با گذشت زمان رنگ های زمینه ایی دیگری چون،سرمه ایی،کرم،صدفی،طوسی،نقره ایی ،فیلی،آبی،بژ،دودی و غیره روی کار آمدند،به طوری که در کمتر فرش های ماشینی این سه رنگ زمینه ایی مورد استفاده واقع می شود.

فرش افشان یا ترنج دار کاشان

فرش های ماشینی ترنج دار کاشان نسبت به فرش های ماشینی طرح افشان کاشان دارای قدمتی به مراتب بیشتر هستند‌.اصطلاح ترنج یا لچک وسط که به معنای میوه بالنگ می باشد در وسط این دسته از فرش های ماشینی بسیار مشخص می باشند و زیبایی خاصی را به فرش ماشینی کاشان می دهد.ترنج یا لچک دقیقا در وسط زمینه فرش ماشینی کاشان و به صورت دایره ایی شکل ،بیضی یا نواری قرار میگیرد

با مرور زمان فرش هایی به بازار آمدند که دیگر ترنج وسط به آن شکل نداشتند و به فرش های ماشینی کاشان معروف شدند.از ویژگی های این دسته از فرش های ماشینی می توان به دلباز نشان دادن خانه به دلیل نداشتن ترنج وسط و گل های ریز و زیبا و همچنین زیبایی منحصر به فردی که دارند،اشاره نمود

.

مقایسه راحت تر طرح ها با خرید از فروشگاه آنلاین فرش کاشان

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت فرش کوروش یا سایت کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان علاوه بر خریدن فرش ماشینی کاشان مورد دلخواه خود به قیمت کارخانه و تولید می توانید از سایر ویژگی های خرید از فروشگاه آنلاین فرش کاشان برخوردار باشید.

یکی از این ویژگی ها مقایسه راحت تر طرح ها با خرید از فروشگاه آنلاین فرش کاشان می باشد،به این صورت که شما عزیزان می توانید با مراجعه به نشانه های خرید آنلاین ذکر شده،به راحتی نه تنها طرح ها از یک شانه و تراکم به همراه رنگ زمینه ایی مختلف مربوط به هر طرح می توانید با هم مقایسه کنید،بلکه می توانید این مقایسه را بین طرح ها با شانه و تراکم مختلف هم انجام دهید.نتیجه این کار مطمئنا خرید ی از روی حوصله و نه عجله می باشد.

امکان خرید حضوری و غیر حضوری از کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان

 شما عزیزان میتوانید هم با مراجعه حضوری از درب کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان به نشانی کاشان،شهرک فتح المبین،روبروی دارالسلام،جنب ایران خودرو،کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان و هم با مراجعه به تنها نمایندگی فرش کاشان در تهران  به نشانی،تهرانپارس شرقی،بعد از میدان پروین،بعد از چهار راه مکرم شفیعی،پلاک ۷۸ ،فرش کوروش

 فرش ماشینی مورد دلخواه خود را با قیمت تولید خریداری کنید. همچنین کسانی که امکان خرید به صورت را ندارند میتوانند با مراجعه به سایت خرید اینترنتی فرش کوروش اقدام به خرید کنند