مسابقه آشپزی ایران کوک مخصوص آشپزهای خوش سلیقه هست. شرکت در مسابقه برای همه افراد در همه سنین آزاده. فقط کافیه غذا درست کنید و با گوشی موبایل یا دوربین از مراحل تهیه غذاتون عکس بگیرید. در آخر هم که غذاتون رو تزیین کردید و سفره زیباتون رو چیدید از غذای آماده شده و سفره رنگینتون عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. برای این که با عکاسی از مراحل غذا آشنا بشید میتونید دستور تهیه عدس پلو زعفرانی، قورمه سبزی یا دسر تیرامیسو را در سایت ما ببینید. در مورد تزیین هم مطمئنم که همه تون خوش سلیقه و هنرمند هستین ولی میتونید از بخش سفره آرایی یا تزیین غذا هم کمک بگیرید.

 

مسابقه آشپزی ایران کوک

 

برای مسابقه آشپزی ایران کوک، غذا چی بپزم؟

هر ماه دو غذا معرفی میشن و شما تا آخر ماه وقت دارید یک یا هر دوی اونها رو آماده کنید و عکس هاش رو به ترتیبی که در ادامه گفته میشه برای ما بفرستید.

 

عکس ها چه ویژگی هایی باید داشته باشن؟

سعی کنید عکس ها تا جای ممکن تمیز و با کیفیت باشند. در ضمن عکس ها رو به صورت افقی بگیرید نه عمودی.

 

مسابقه آشپزی ایران کوک

 

به طور کلی، هرچی کیفیت عکس ها بیشتر باشه و تمیزتر کار کرده باشید احتمال برنده شدن شما بیشتر میشه.

 

برنده مسابقه آشپزی ایران کوک چطوری تعیین میشه؟

تیم ایران کوک بعد از مشاهده و بررسی عکس های ارسالی عکس هایی رو که طبق اصول گفته شده و مانند نمونه های ذکر شده در بالا باشن تعیین میکنه و بعد عکس اصلی این غذاها در کانال تلگرام و اینستاگرام گذاشته میشه تا با رأی خود شما عزیزان برنده نهایی تعیین بشه. هر غذا یک برنده خواهد داشت. البته هر کس میتونه با هر دو غذا در مسابقه شرکت کنه و شانس برنده شدنش رو افزایش بده.

 

برای پیگیری اخبار مسابقه و اطلاع از غذاها و جوایز هر ماه کانال تلگرام ایران کوک را دنبال کنید.