در طراحی و تدارک مهمانی تولد، خرید تم تولد چیزی است که مهمانی را خاص و منحصر به فرد میکند در یاد همه میماند. تم تولد دخترانه همیشه پر از رنگ ها و طرح های جذاب و شاد است. دختر شما در سنین کودکی، نوجوانی و بزرگسالی روحیه و علایق متفاوتی دارد. در دنیای متنوع تم تولد، میتوانید بهترین تزئیناتی که دوست دارد را پیدا کنید. وقتی جشن تولدش پر از چیز هایی باشد که دوست دارد، این کار او را همواره و در همه سنی خوشحال و شگفت زده میکند و برایش خاطره فوق العاده ای خواهد ساخت. تم های تولد سنین و سلایق متفاوت را میتواند راضی کند چرا که با کمی خلاقیت میتوان یک تم تولد عالی با جزئیاتی کامل و بی نقص و کاملا مطابق با میل خودتان ترتیب داد.

به خاطر داشته باشید که کیک تولد و بادکنک ها را باید به رنگ تم تولدتان تهیه کنید. داشتن بادکنک با دو رنگ متناسب، به تولد شما جلوه یکپارچه و جذابی میدهد. همچنین استفاده از تزیینات دیواری و خوراکی های هم رنگ با آن ها تم تولد شما را بی نقص میکند. حتما به جزییات توجه کنید. حتی ریزترین تزیینات هم باید رنگ تم را رعایت کنند (مثل نی داخل نوشیدنی ها). مطمئن باشید این کار در زیبایی کلی جشن شما تاثیر به سزایی خواهند داشت.

تم دندونی

تم دندونی دخترانه از جمله تم هایی است که امروزه بسیار رایج شده و به رنگ صورتی دخترانه جشن دندونی را زیباتر می کند. اگر به دنبال تزیین برای جشن دندونی فرزندتان هستید ما خرید تم دندونی دخترانه را به شما پیشنهاد می کنیم. برای خرید تم دندونی دخترانه می توانید به سایت فروشگاه ایران کوک مراجعه کنید و تم دندونی دخترانه را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید تم دندونی دخترانه

برای والدین جشن تولد یک سالگی فرزندشان اهمیت ویژه ای دارد. در جشن یک سالگی استفاده از تم تولد دخترانه با اعداد و طرح هایی که همه نمایانگر عدد "یک" هستند توصیه می شود. چرا که عکس های یک سالگی دخترتان از خاطره انگیز ترین عکس ها هستند و وجود عدد یک در تزیینات تولد برای همیشه تاریخ عکس را به یادتان می آورد. در این جشن میتوانید از مهمانان با غذا ها و نوشیدنی هایی به انتخاب خودتان پذیرایی کنید؛ چون در سال های بعد همه چیز در جشن تولد باید به سلیقه دخترتان برگزار شود!

تم تولد دخترانه یک سالگی

تم تولد فروزن

بین دختران در سنین کودکی خرید تم تولد دخترانه فروزن خیلی محبوب است. در این صورت بهتر است از لباس، کیک و حتی دسر به رنگ آبی استفاده کنید. در کنار رنگ آبی میتوانید از رنگ سفید در خوراکی ها و طراحی ها و همچنین تزییناتی یادآور زمستان و برف نیز استفاده کنید. برای خرید تم تولد السا ایده های بسیاری وجود دارد که می توانید آن ها را در سایت فروشگاه ایران کوک ببینید و خریداری کنید.

تم تولد دخترانه فروزن

خرید تم تولد فروزن

خرید تم تولد السا

تم تولد کیتی

تم تولد دخترانه کیتی یا همان هلو کیتی از دیگر تم های پر طرفدار در این سنین است. در این تم از ترکیب رنگ صورتی و سفید به شدت استفاده میشود و مخصوص دخترانی است که عاشق رنگ صورتی هستند.

تم تولد دخترانه کیتی

در این سنین تم تولد دخترانه کارتونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. فقط کافیست بدانید فرزندتان عاشق کدام انیمیشن است و به راحتی تزیینات روی میز پذیرایی، طراحی کیک و تزیینات دیواری آن پیدا میشود. حتی میتوان از عروسک های شخصیت های انیمیشن نیز استفاده کرد. برخی طرح ها هم برای دختران و هم پسران دوست داشتنی است مانند تم تولد زنبوری که ترکیبی از رنگ های مشکی و زرد است و با عروسک ها و نقاشی هایی از زنبور تزیینات کامل میشود و همه طرح آن را دوست دارند. اما یک کار خلاقانه برای طراحی تم تولد دخترانه زنبوری به این صورت است که میتوانید تم را به گونه ای طراحی کنید که دخترتان لباسی به شکل ملکه زنبور ها بپوشد و همچنین تم باید شامل تزییناتی به شکل گل هم باشد.

تم تولد دخترانه زنبوری

تم تولد دخترانه زنبوری

تم تولد سوفیا

تم تولد سوفیا از کارتون سوفیا گرفته شده است. اگر دختر شما به این کارتون زیبا علاقه دارد با خرید تم تولد سوفیا می توانید جشن تولد دخترانه را به زیباترین شکل ممکن برگزار کنیدو مخصوصا این که رنگ تم تولد سوفیا بسیار زیبا و دخترانه است و به جشن تولد دخترونه ی شما زیبایی خاصی می بخشد. پس اگر به دنبال خرید تم تولد دخترانه سوفیا هستید به سایت فروشگاه ایران کوک مراجعه کنید و تم تولد سوفیا دخترانه را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید تم سوفیا

 

خرید تم تولد سوفیا

تم تولد باربی

باربی سال هاست که از محبوب ترین شخصیت های دخترانه است. از گذشته عروسک باربی در تولدهای دخترانه باعث جذابیت بیشتر تولد ها می شده است. امروزه نیز با خرید تم تولد باربی می توان جشن تولد دخترونه را زیباتر کرد. به ویژه این که تنوع لوازم تم تولد باربی بسیار زیاد است. برای خرید آسان تم تولد باربی می توانید به سایت فروشگاه ایران کوک مراجعه کنید، تم تولد باربی را انتخاب کنید و درب منزل رایگان تحویل بگیرید.

خرید تم تولد باربی

خرید تم دخترانه باربی

تم اسب تک شاخ

امروزه یکی از پرفروش ترین تم های تولد دخترانه، تم تولد اسب تک شاخ است. تم تولد اسب تک شاخ علاوه بر زیبایی به دلیل رنگ زیبا و ملایمی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و تمام دختر خانم ها تمایل دارند از این تم زیبا در جشن تولد خود استفاده کنند. شما نیز اگر به دنبال تم تولد دخترانه ی زیبا می گردید، ما خرید تم تولد اسب تک شاخ از فروشگاه ایران کوک را به شما پیشنهاد می کنیم. تم تولد اسب تک شاخ با نام تم تولد یونیکورن نیز شناخته می شود.

خرید تم تولد اسب تک شاخ

 

خرید تم اسب تک شاخ

تم تولد پرنسس

همه ی دخترها در تصور خود دوست دارند پرنسس باشند. تم تولد مناسب ترین تم برای تولد دخترانه است و با خرید تم تولد پرنسس دخترانه می توانید این آرزو را برای دخترتان محقق کنید. رنگ تم تولد پرنسس به گونه ای است که می توان رنگ های مختلفی را با آن ست کرد. می توان لباس های زیبای دخترانه را نیز با تم تولد دخترانه پرنسس پوشید. فروشگاه ایران کوک تم تولد پرنسس را با بهترین کیفیت و با تمام لوازم مربوط به تم تولد پرنسس در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

خرید تم تولد پرنسس

تم تولد دختران نوجوان ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. زیرا باید حال و هوای نوجوانی را به همراه داشته باشد؛ نه کودکانه باشد و نه بزرگ سالانه!

برای تم تولد دخترانه نوجوان طرح های فانتزی میتواند مناسب باشد. تم تولد دخترانه تاج از محبوب ترین هاست. همه چیز را متناسب با جشن تولد یک پرنسس نوجوان انتخاب کنید. بادکنک ها زیاد نباشد. از گل طبیعی در تزیین استفاده کنید و پارچه های بلند و عروسک هایی به شکل شاهزاده. همچنین تزیینات میز پذیرایی باید همانند یک قصر مجلل و شیک باشد. با سر زدن به فروشگاه لوازم قنادی میتوانید انواع تزئینات و ابزارهای شیرینی پزی مناسب این تم را پیدا کنید مثل کاتر طرح تاج، قالب شکلات تاج و مولد فوندانت تاجی.

 

تم تولد دخترانه تاج

تم تولد پاریس

تم تولد دخترانه که می توان آن را به عنوان تم تولد دخترانه نوجوان در نظر گرفت، تم تولد پاریس است. رنگ تم تولد پاریس صورتی بوده و کاملا دخترانه است. جشن تولد دخترانه با تم تولد پاریس زیباتر می شود به ویژه اگر بتوان لباس هماهنگ با تم تولد پاریس را با آن ست کرد. با خرید تم تولد پاریس شهر رویایی پاریس را به خانه بیاورید و جشن تولد خود را رویایی کنید. برای خرید تم تولد پاریس به سایت فروشگاه ایران کوک مراجعه کنید و این تم زیبای دخترانه را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید تم پاریس

خرید تم تولد پاریس

تم تولد بالرین

تم تولد بالرین از جمله تم های دخترانه ای است که می توان آن را برای سنین مختلف استفاده کرد. تم تولد بالرین هم برای دختر کوچولوهایی که به رقص باله علاقه دارند مناسب است و هم برای دختر خانم هایی که به دنیال تم مناسب برای جشن تولدشان هستند. از ویژگی های خوب خرید تم تولد بالرین این است که یکی از لوازم آن کاغذپاش بالرین جلوه ی ویژه ای به جشن شما خواهد داد. پس بدون تامل برای خرید تم تولد بالرین دخترانه به سایت فروشگاه ایران کوک مراجعه کنید و این تم زیبا را هر چه سریع تر سفارش دهید.

خرید تم بالرین

تم تولد دخترانه فانتزی

در تم تولد دخترانه جوان میتوانید از رنگ های کمی تیره مانند زرشکی و یا بنفش تیره، طلایی و یا ترکیب آن ها با خاکستری و مشکی استفاده کنید. تم تولد دخترانه بزرگسال بستگی به علایق دخترتان دارد اما میتواند شامل طرح ها و نقاشی های دخترانه، دیواری تزیین شده با عکس هایی از دخترتان در سنین مختلف، گل های کاغذی و پارچه ای و هر طرحی که دوست دارد باشد. همچنین میتوانید از تم تولد دخترانه ساده نیز استفاده کنید که شامل طرح و رنگ های ساده، راه راه، خال خالی و یا چهار خانه باشد.

تم تولد دخترانه بزرگسال

 

استفاده از آبنبات های رنگی، پاپ کورن، انواع شکلات ها، نوشیدنی های سرد و گرم، فینگرفود، بستنی، دسر و ژله های رنگارنگ فراموش نشود. در آخر جشن هم میتوانید گیفت کوچکی برای یادبود و تشکر به مهمانان تقدیم کنید. کمی خلاقیت و زیرکی چاشنی تم های تولد کنید و تم خاص و منحصر به فرد خودتان را بسازید.