همان طور که می دانید غذاهای سرخ کردنی برای بدن مضر هستند و همین امر موجب شده است که افراد کمتر به سراغ غذاهای سرخ کردنی بروند و علی رغم میلشان از خوردن غذاهای خوشمزه بپرهیزند. خبر خوشحال کننده برای افرادی که عاشق غذاهای سرخ کردنی مانند سیب زمینی هستند این است  که امروزه با وارد شدن سرخ کن های بدون روغن این مشکل حل شده است. انواع مختلفی از برندها برای سرخ کن ها ی بدون روغن مانند فیلیپس و تفال وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما را با این محصول بی نظیر آشنا کنیم.

سرخ کن بدون روغن چیست ؟

در ابتدا باید بگوییم  در این سرخ کن ها بسیار کم روغن استفاده می شود. یعنی حتی شاید کمتر از یک قاشق غذاخوری روغن نیاز باشد. حالا شاید برایتان جالب باشد که بدانید چگونه پس بدون روغن غذا سرخ می شود؟ امکانی در این سرخ کن ها وجود دارد که غذا و انواع مواد غذایی از طریق هوای گرم سرخ می شوند و تغییر رنگ می دهند و در نهایت شما غذایی را با همان شکل هوس برانگیز و طعم خوشمزه خواهید داشت و دیگر لازم نیست نگران مضر بودن غذاها برای سلامتیتان باشید.

مزایای سرخ کن بدون روغن

با سرخ کن های بدون روغن علاوه بر اینکه هم غذای خوشمزه خورده ایم و هم سلامتی خود را حفظ کرده ایم. مزایای بسیار زیاد دیگری هم دارد.با این سرخ کن ها بسیار در وقت شما صرفه جویی می شود و شما با خیال راحت می توانید غذایتان را بدون اینکه نیاز باشد دائم به آن سر بزنید  آماده کنید.این سرخ کن ها مانند غذاساز هایی مانند غذاساز فیلیپس بسیار برای آشپزخانه لازم و ضروری هستند. کاربردهای بسیار زیادی برای این سرخ کن ها وجود دارد از جمله  انواع شیرینی ها را خیلی راحت می توانید بدون داشتن تجربه خاصی می توانید  تهیه کنید. هم می توانید انواع گوشت ها را در آن گریل کنید. دیگر نگران گرم کردن غذاهای خود هم نباشید. به راحتی می توانید غذای خود را در این سرخ کن ها گرم کنید.

نکاتی کلیدی برای خرید سرخ کن بدون روغن

برای خرید سرخ کن باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید. اولین موردی که در خرید باید دقت کنید این است که گنجایش آن چقدر است و برای چند نفر مناسب است  به دلیل اینکه این سرخ کن ها در سه سایز کوچک ،متوسط و بزرگ در بازار وجود دارند. بعد از آن به میزان توان مصرفی دقت کنید وقتی توان مصرفی بالا  باشد موجب می شود که  دستگاه به سرعت داغ شود. به تنظیمات و لوازم آن هم بسیار دقت کنید مثلا در برخی از سرخ کن ها به گونه ای است که شما می توانید 2 غذا را با هم و به صورت همزمان تهیه کنید.در آخر قیمت سرخ کن  متفاوت است و شما با توجه به بودجه خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

لوازم برقی خود را از فروشگاه معتبر خریداری کنید

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید لوازم برقی این است که از اصل بودن کالا مطمئن باشید.فروشگاه منزل مارکت بسیار معتبر است و شما می توانید خرید گوشت کوب برقی ،سرخ کن بدون روغن،انواع اتو و همه کالاهای برقی را با قیمت بسیار مناسب  از این فروشگاه تهیه کنید به سایت منزل مارکت سر بزنید و خودتان قیمت ها را مقایسه کنید و خرید خود را انجام دهید.