بیسکوییت دو رنگ مدل خرس پاندا

بیسکوییت

طرز تهیه : کره را در دمای اتاق قرار دهید تا نرم شود. کره نرم شده و شکر را داخل کاسه ای بریزید و بزنید تا کرمی و یکدست شود. سپس زرده تخم مرغ و اسانس وانیل را اضافه و مخلوط کنید. مواد را به دو قسمت تقسیم کنید و داخل کاسه های جدا بریزید.

نصف آرد را داخل یک کاسه و نصف دیگر آرد و پودر کاکائو را داخل کاسه دیگر بریزید و مخلوط کنید تا خمیر نرمی بدست بیاید. خمیر کرم رنگ و خمیر شکلاتی را جداگانه داخل کیسه های نایلونی بگذارید و 1 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا خمیر سفت شود.

بیسکوییت

فر را با دمای 170 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود. خمیرها را پس از سفت شدن از یخچال خارج کنید و همانند شکل خمیر را فرم دهید.

ابتدا از خمیر شکلاتی نوارهای ضخیمی آماده کنید ، 2 تکه از نوار شکلاتی را روی سطح کار قرار دهید و روی آن مقداری خمیر کرم رنگ بگذارید ، روی خمیر کرم رنگ 2 ردیف باریک نوار شکلاتی بگذارید و به همین صورت سر خرس را آماده کنید.

بیسکوییت

برای بدن خرس ایتدا 3 ردیف خمیر شکلاتی روی خمیر کرم رنگ بگذارید و روی آن خمیر کرم رنگ قرار دهید و کناره های بدن خرس را نیز با نوارهای شکلاتی بپوشانید ، پس از آماده شدن خمیر را داخل کیسه نایلونی بگذارید و مجدد 15 دقیقه داخل فریزر قرار دهید.

بیسکوییت

خمیر را از فریزر خارج کنید و به صورت رول های باریکی برش بزنید. داخل سینی فر کاغذ روغنی بیندازید و خرس های خمیری را با فاصله روی کاغذ قرار دهید. سپس سینی را داخل فری که از قبل روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 10 - 15 دقیقه قرار دهید.

بیسکوییت

پس از پخت اجازه دهید بیسکوییت ها خوب سرد شوند ( پیش از سرد شدن به بیسکوییت ها دست نزنید چون شکننده هستند ) ، بیسکوییت ها را پس از سرد شدن از سینی خارج کنید و داخل ظرف بگذارید.