سیب زمینی و ژامبون با سالاد شاهی

سیب زمینی و ژامبون با سالاد شاهی

طبخ سالاد سیب زمینی به سبک آلمانی بسیار پرطرفدار است. این سالاد حاوی خیارشور قلمی، بیکن و خردل است و به شکل گرم استفاده می شود. در نتیجه سیب زمینی تمامی طعم ها را به خود می گیرد. نسخه ی ابداعی در اینجا یک چاشنی چند منظوره در کنار باربکیو، پیک نیک یا میز شام است.

سیب زمینی و ژامبون با سالاد شاهی

طرز تهیه: اگر بعضی از سیب زمینی ها بزرگ هستند آنها را نصف کنید. سیب زمینی ها را در یک قابلمه ی بزرگ آب و نمک ریخته و به جوش بیاورید. بگذارید 15 تا 20 دقیقه بپزد تا زمانی که نرم شود.

طی این زمان با قیچی آشپزخانه بیکن ها را به شکل لقمه ای ببرید. آنها را در ماهیتابه روی شعله ی ملایم تفت دهید. بیکن ها را 5 دقیقه یا تا زمانی که طلایی شوند بپزید. بیکن ها را توسط حوله ی کاغذی خشک کنید و کنار بگذارید.

سیب زمینی و ژامبون با سالاد شاهی

در کاسه ی بزرگی خردل، سرکه، روغن و مایونز را مخلوط کنید. خیار شور و پیازچه را ریز خرد کنید. آب سیب زمینی را بگیرید و سپس 15 دقیقه آن را خنک کنید. سس، خیار شور و پیاز ها را روی آن ریخته و بگذارید تا خنک شود.

هنگامی که آماده ی سرو بودید، طعم سیب زمینی ها را بررسی کنید. اگر کمی خشک بودند مقداری آب به آن اضافه کرده و هم بزنید. شاهی را خرد کرده و با سالاد مخلوط کنید. آنها را روی بیکن ها ریخته و سرو کنید.