دسر ساندویچی قلبی یکی دیگر از گزینه های جذاب و خوشمزه مخصوص روز عشق است. این دسر را میتوانید با بستنی هم تهیه کنید. یعنی بستنی ساندویچی ولنتاین که قبلا دستور تهیه ش را توضیح داده ایم.

طرز تهیه دسر ساندویچی قلبی ولنتاین

در یک کاسه آرد، پودر کاکائو و نوک انگشت نمک بریزید. در ظرف دیگری خاک قند و کره را خوب با همزن هم بزنید تا پفکی و نرم شود. سپس تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و با مخلوط کره و شکر خوب ترکیب کنید. سپس نوبت به سرازیر کردن آرد و کاکائو به کاسه میرسد. این کار را انجام دهید تا خمیر مایه مورد نظر بدست بیاید.

خمیر را با پلاستیک بپوشانید و روی سینی قرار دهید و 1 ساعت در یخچال قرار دهید.  فر را تا 175 درجه گرم کنید.خمیر را روی یک کاغذ شیرینی پزی بزرگ پوشیده شده با کمی آرد پهن کنید تا ضخامت آن تقریبا 5 میلی متر باشد. با قالب قلبی باید 18 عدد قلب از درون خمیر بدست بیاورید. اگر اضافه آمد بازهم می توانید با قالب قلب درست کنید. آنها را به فاصله 2 سانتی متری از هم روی کاغذ شیرینی درون سینی فر قرار دهید و آنها را 12 تا 14 دقیقه درون فر بپزید. سپس اجازه دهید تا کاملا خنک شوند.

روی 9 تا از بیسکوئیت ها از پوره میوه یخ زده بریزید و بیسکوئیت دیگر را به حال ساندویچی روی آن قرار دهید. اضافه های پوره میوه را به کمک کارد یا کاردک از دور دسر ساندویچی بگیرید. این دسر را تا زمان سرو درون فریزیر قرار دهید.

نکته: برای تهیه پوره میوه یخ زده می توانید میوه دلخواهتان را درون یک ظرف کاملا له کنید. سپس آن را بجوشانید تا غلیظ شود. بعدا آن را در فریزر قرار دهید.